lørdag 31. mars 2012

Påskesnop

Jeg er med i et forum som heter hobbyboden det er for håndarbeidsinntreserte.  I påsken er jeg med på en påskekalender der inne. Det vil si at jeg har laget 10 pakker som jeg har sendt til ei og fått 10 pakker tilbake. Veldig koselig er det. Så i dag åpnet jeg første pakken å det var et fint påskeegg med snop i :)
Gleder meg til fortsettelsen.


Litt kipe mobilbilder da men..

Håper dere har en fin påske allesammen. Her skal vi en tur til Åre i slutten av påsken.
Selv om hode mitt jobber mye for tiden. For om litt over 2 uker reiser jeg bort på rehabilitering for bekkenet i 4 uker. Blir tøft å være borte fra ungene og sambo så lenge. Men håper virkelig det skal hjelpe på bekkenet. 4 uker med fult fokus på å bli bedre av bekkenløsningen.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar