tirsdag 3. april 2012

Påskekos

Her har vi påskeferie alle sammen. Vi nyter late dager og tar ting som di kommer. Søndag hadde Isak sin deby i svømmebasseng. Glemte å ta med kamraet da :(
I går hadde vi en dag med litt shopping, bibliotekbesøk og en tur på cafe før farmoren til kidsa kom å spiste middag sammen med oss.

I dag har jeg og Kaja vært en liten tur i byen på panduro, søstrene grene og cafe. Skikkelige jentebutikker med andre ord. 

 Dagens lunch inntatt på fairytale cupcake cafe.
I kveld skal frøkena og sambo på kino og i morgen skal vi i basssenget en tur igjen. Er et privat basseng så vi får ha det helt alene. Å på torsdag så drar vi på påskeferie til Åre sammen med hele familien til sambo. Herlig ferie.

 I påskekalenderen min har jeg fått et eggelys m/lysfat, herlig eplegrønnt dup garn og fin oppskrift på lue og pulsvanter og i dag fikk jeg påskekaffe! Den lukter himmelsk :)

 



Nå slitt sløvings i sofan med deilig caffelatte og en bloggrunde før jeg skal gjøreferdig mobilvesken jeg holder på å strikke.


Ha en siperfin tirsdag.

1 kommentar:

  1. Høres ut som dere får ei skikkelig flott påske!

    Og så fine ting du har fått i kalenderen.

    Stor klem til deg og dine!

    SvarSlett