søndag 25. september 2011

so og ro lillemann...

En liten kolasj i fra helgen.
 Helgen har bestått av mye kjøkken skruing for sambo sin del. Ikke vårt kjøkken men svigemor sitt. Blir veldig fint da.

Denne sengen stod i huse til farmoren til sambo. Vi la beslag på den og har had den stående hos svigemor. Men nå har vi tatt den med hjem å Isak sover nå søtt i den. Den har en deilig turkis/mintgrønn farge.


Rommet er ikke så pent men skal med tid å stunder bli pusset opp å da skal det bli loftsstue her.

Å er nok ingen interiørblogger da jeg ikke kommer på å dandere og "pynte" sengen før fotografering :)

3 kommentarer:

  1. Det var en flott seng! Så en slik på Fretex en gang for flere år siden, og den dag i dag så irriterer jeg meg over at jeg ikke kjøpte den!

    SvarSlett
  2. Det var ei utrolig fin seng! Så flott at dere har tatt vare på den. Koselig at du vil delta på min giveaway :-) Klem

    SvarSlett