torsdag 22. september 2011

Marimekko

Har investert i ny boks til kaffebønnene mine og syd en brødpose i marimekkostoff til å ha posekaffene mine i for di gangene jeg ikke orker å lage skikkelig latte..
Blir hvis aldri lei marimekko jeg.


Jeg er Buzzador, det vil si at jeg får prøve endel produkter. Til nå har vi testet ekstra drops, idun ketchup,hundeamat, hipp barnemat, telenor mobilt bredbånd,nordkrill omega 3 og endel andre ting.
Nå tester vi ut vanish produkter. Fikk ei eske på nesten 9 kg med forskjellige vanish produkter. Å i går kom en eske med santa maria thai produkter. Veldig gøy å få prøve produkter :)


Hvis du er nysgjerrig på hva det vil si å være Buzzador kan du lese mere om det her og melde deg inn.

Her har vi akkurat pakket litt. Skal til svigemor i helgen (var der sist helg) for å fortsette med kjøkkenmontering.

2 kommentarer:

  1. Takk for så gode ord vennen, takk for gratulasjoner. Det varmer og gleder meg!
    Ha en fin helg! Klemmeklem.

    SvarSlett
  2. Så utruleg stilig med den marimekkoboksen og latteposen!! Spennande å prøve nye ting. Må inn og kikke på linken, trur eg.

    SvarSlett