tirsdag 2. august 2011

Skulle ønske

Inni mellom så skulle jeg ønske jeg var flink til å skrive eller rettere sagt formulere meg. Å så måtte jeg kanskje vært litt tøffere til å dele det jeg har på hjertet og i hodet. Rett å slett tørre å være ærlig. For jeg har egentlig mye jeg skulle ønsket og mye jeg drømmer om. Men lite som noen sinne vil bli satt ut i livet. Sånn er det desverre når helsen svikter en og man ender opp med å drømme om et annet liv.
Problemet mitt er at jeg vil ikke bare en ting her i livet, jeg vil mye. Aller helst skulle jeg gjerne ha had en liten kafe, eller kanskje fått til å levd som kunstfotograf eller levd av ting jeg lager. Men nå har jeg ikke helse til å drive noe kafe,er ikke i nærheten av å bli noe kunstfotograf og ting jeg lager er det ikke så mange av at det gjør noe.. Så da får man bare fortsette å drømme da. Om et annet liv en det man har.


Silje

3 kommentarer:

  1. Du er vel ikke alene om å ønske disse tingene, Silje. Men dessverre så er det slik at man må spille med de kortene man har fått tildelt, og det kan føre til noen dårlige omganger innimellom. Men om man ser mulighetene istedet for begrensningene så får man faktisk utrettet en del. Håper du finner gode anledninger og muligheter - og at livet blir som du har ønsket deg. :)
    Du kan jo begynne med å bli en mer aktiv blogger! ;P

    SvarSlett
  2. Draumar er viktige, dei! Lykke til med å spele dei korta du har fått utdelt;)

    SvarSlett
  3. Tror de fleste ønsker seg ting de ikke kan få, men det er jo ikke kjekt at man ikke har det bra, og ønsker seg et annet liv.
    Har kjent på den samme følelsen selv, og det er ikke noe kjekt. Kunsten er nok å tenke positivt. Se muligheter. Noe som en vanskelig nok i seg selv. Masse lykke til i dine valg!

    SvarSlett