onsdag 17. august 2011

Rosa og fin.

 Bilder av di fine ungene mine tatt i sommer. Bildene er tatt en dag jeg og ungene var på kafe Nicolina i Kabelvåg. Veldig koselig kafe med go kaffe.
Er di ikke fine?




Smykket her laget jeg på lørdag. Var en ekstra gave til en venninde som ble 30 år. Ble litt forelsket i den hodeskallen jeg...fin og rosa :)



Tusen takk for støtten og tilbakemeldingene i forgje innlegg.  Skal prøve å bli flinkere å blogge. Må bare bli flinkere til å huske å ta med meg kamraet ut på tur.

Silje

3 kommentarer:

  1. Takk takk Siljemor, smykket e kjæmpefint:-) Flink du e:-)

    SvarSlett
  2. Ojda...glæmt å si at ongan dine e kjæmpefin. Så søte:-)

    SvarSlett
  3. Nydelige ungar, og kult smykke:) Det er mykje sjarm hos både smykke og ungar, ser eg!

    SvarSlett