søndag 21. august 2011

Man tager hva man haver

Eller noe slikt...
Jeg hadde et gammelt armbånd hvor strikken hadde morknet. På Perlehuset har jeg jo kjøpt noen kule dødningehoder. Ja jeg kjøpte 2. Det ene ble da et smykke og nå er det andre blitt til et armbånd. Ved hjelp av ny strikk, gammelt perlearmbånd fra hm og et dødningehode. Vips et nytt armbånd :)

Håper alle har had en fin helg. Å at dere får en fin uke :)

Silje


P.s  noen som vet hvorfor telleren min teller annerledes en den på statestikken til blogger?

3 kommentarer:

  1. Så kjekt med litt gjenbruk av saker!
    Ang. telleren din så er det sikkert at blogger sin teller tar med de videre klikkene på siden din, men din teller kun teller når noen kommer inn på siden din.

    SvarSlett
  2. Fint å lage noe nytt av gammelt samme hva det er.

    Den smurfepungen jeg har sydd har jeg ikke laget mønster på selv, men kjøpt det på butikken til venninna mi.Koster 29 svenske.

    Link her: http://quiltpassion.se/?page_id=10

    Hun har ikke lagt ut akkurat det mønstret, men send mail og spør. Hils gjerne fra meg!

    SvarSlett