torsdag 27. januar 2011

Vært å sydd litt på Stavne i dag. Siste dagen min der. Litt trist og rart for jeg rakk jo ikke være der så lenge.
Syd en sminkepung og en pengepung som matcher veska litt lengre ned.

Jeg har strikket et par tøffler. Tovet dem 2 ganger men di er fortsatt litt "laus i fesken". Å så syns jeg modellen er litt store rundt anklene/hælen.

(trykk på bildene så blir di større)
Nå er det bare 4 dager igjen til oprasjon. jeg både gruer og gleder meg til det. Blir en hard tid etter på men går seg vel til etter hvert.

Håper alle har en fin torsdag og at dere får en fin helg.

Silje


6 kommentarer:

  1. Sikke nogle fine futter! Lækker lækker farve :)

    SvarSlett
  2. Vil bare få ønske deg lykketil med morgendagen.

    SvarSlett
  3. Skikkelig stilige tøfler, og den fine marimekkoveska du har sydd. Masse lykke til med operasjonen.

    SvarSlett
  4. Så flink du er med håndarbeid:-)
    Håper operasjonen har godt bra

    Moro du ville være med på giveaway hos meg
    Sees

    SvarSlett
  5. Hei Silje, håper at operasjonen har gått bra. Hyggelig å se at også du koser deg med håndarbeide. Takk for at du vil være med på blogglotteri hos meg <3

    SvarSlett
  6. Kjempe fin farge på pungene du har sydd :D Ønsker deg ei fin helg :)

    SvarSlett