fredag 4. mars 2011

Mars og snart vår..

Ja da er mars her og vårennermer seg. Bare synd det har kommet et tynt lag med ny snø ute.
Det er nå 1 mnd. siden jeg ble operert og alt går bra med meg. Had endel rolige dager for å hente meg inn igjen men begynner å få mere energi nå. Det viktigste er å huske å spise og drikke jevnt gjenom dagen, så kommer det meste til å gå bra.

I dag fikk jeg noen nydelige roser av sambo. Måtte jo ta bilder av dem for å skryte litt, å da ville frøkena å prøve å fotografere blomstene. Så her er et bilde jeg har tatt og et frøkena har tatt.



Ellers så prøver jeg å strikke Sunnivatrøye fra nøstebarn boka til frøkena. Men det går veldig sakte. Er første gang jeg prøver meg på et klessplagg hvist man da ser bort fra tøffler og votter da..
Håper den blir ferdig før sommeren.


Ellers vil jeg ønske alle en god helg!

Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar