tirsdag 18. januar 2011

Litt nytt.

Før jul laget jeg noen poser. Noen ble gitt bort i julegave men 2 av dem er blitt boende her hos oss. Begge er sydd i marimekko stoff og med for i lin. Å di er sydd på en av dagene mine på Stavne.


Disse vottene strikket jeg til junior men han har ikke helt lyst til å bruke dem. Er kun et par som gjelder virker det som. Håper han kommer på bedre tanker etter hvert.
Vottene er også med i Strikk til barn 0-10 år 2011 along inne på hobbyboden. Det er et hobbyforum jeg henger på. En along er at vi får et felles stikkord vi skal strikke ut i fra. I januar var det tilbehør som var stikkordet.

Jeg har strikket ferdig et par pulsvarmere også, men di må syes sammen og toves før jeg kan vise di fram. Nå har jeg et par tøffler på pinnene. Så er på vei med en del av planene mine..men har jo så mange ting jeg har lyst til å lage både inne strikking og sying.
Får se hva jeg rekker. Jeg skal ta en gastrikbypass oprasjon 31 januar så dagene nå er ganske tunge og det blir di nok i februar også, før ting begynner å falle på plass utover våren.

Håper alle har en fin januar.
Silje

2 kommentarer:

  1. Takk for en koselig dag med deg på Bagle. Sjalet i nøstebarnboka er strikket med samme slippned teknikk som skjerfet mitt ja.

    Flotte poser du har sydd da. Lykketil med dagene fremover. Dette greier du nok:-)

    SvarSlett
  2. Heisann!!

    Gøy at du vil være med på min give away,masse lykke til:=)

    Kjempe fine poser du har laget..

    Ha en fin onsdag!!

    Klem Linda:)

    SvarSlett