torsdag 30. desember 2010

Planer for 2011

Ja i morgen er nyttårsaften her og 2010 er over. 1 januar blir jeg 30 år så er jo en røff start på året.

Har di siste dagene prøvd å finne ut hva jeg har lyst til å lage i løpet av 2011. Er mye som frister i både sy verden og strikkeverdenen. Nytt objektiv til kamraet mitt har jeg ønsket meg til bursdagen også så da blir det kanskje litt mere fotografering framover også.

Innen strikking/hekkling har jeg lyst til å lage noen nålputer, puffer, kjøkkenkluter, en vest til meg selv, litt luer, skjerf, votter og tøffler..jepp mye å ta tak i her ja.


Når det kommer til sying blir det nok litt mere en di 3 tingene over..men tror jeg skal begynne med dem. Å så blir det nok litt punger, vesker, varmeputer, putetrekk og endel annet etter hvert. Tror jeg. Er lov å ha store mål er det ikke??

Nå skal jeg skrive handleliste til i morgen så vi får kjøpt litt mere daglivarer. 
Å sånn ellers så ønsker jeg meg mbt sko, nøstebarnboka, 50 mm nikonlinse, en hjernedød bok som  ikke trenger så mye hjerneaktivitet for å lese, og opp pussing ting som gul, panelvegger, kvistlakk,maling osv. Jepp noen små ønsker til bursdagen :)
Ha en super fin nyttårsaften og et strålende nyttår.
Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar