lørdag 11. desember 2010

Jeg syr. I allefall 2 dager i uka.

Jepp, jeg er begynt å "jobbe". 2 dager i uka er jeg på arbeidstrening på Stavne gård, mest for å sjekke om jeg klarer å jobbe noen som helst med det bekkene jeg har. Hadde første dag i går, å så sinsykt sliten og vondt jeg hadde på etter middagen!!
Jeg er på sømavd. på Stavne så jeg syr di 2 dagene. Er utrolig koselig å være der. I går sydde jeg meg ei veske. Disse veskene syr vi for salg. Jeg valgte meg et stoff med marimekko blomsten på. Å ble veldig fornøyd med resultatet selv om det er endel skeive sømmer her å der.
Noen bilder av vesken.



Hvist du trykker på bildene blir di større.

Håper alle har en fin helg. Vi har vært ute å akt,spist grøt og bakt berlinerkranser!

Silje

3 kommentarer:

  1. For en feiende flott veske. en slik en kunne jeg også tenke meg. Flink du er.
    Kjempekjekt du vil være med på blogglotteriet mitt. :)

    SvarSlett
  2. Marimekko har mange flotte stoffer!!

    takk for at du vil være med på blogglotteriet mitt - og lykke til!

    Ü

    SvarSlett