lørdag 16. oktober 2010

Pay it forward

For et par uker siden var jeg med på pay it forwar inne hos strikkesnuppa. Nå er det min tur til å sende den vidre. Så hvist du vil ha en pakke i posten fra meg med hobby ting. Så legg igjen en komentar. Di 3 første får pakke i posten og må legge ut bilde av hva di har fått å sende en pakke vidre til 3 stk.
Jeg tar meg nok en tur inn i bloggen din får å se hvordan type hobby du holder på med. Så strikker du får du kanskje litt garn, lager du smykker kanskje du får noen perler osv..

Her er pakken jeg fikk fra Strikkesnuppa. Var med en pose med en nescafe chokolatte men den har jeg drukket opp før jeg tok bilde :)

2 kommentarer:

  1. Hallaisen! Dette vil jeg gjerne være med på, ser gøy ut :-) Så kjekt å få en slik fin gave i posten. Ønsker deg en riktig god kveld!

    SvarSlett
  2. Jeg vil gjerne være med :D

    SvarSlett