fredag 22. oktober 2010

Jeg strikker og strikker

Jepp for tiden strikker jeg. Eller jeg prøver å strikke. Er ikke så flink enda så går ikke så fort. Fåreløbig er det blitt et sitteunderlag og nå sist var jeg ferdig med en kjøkkenklut. På pinnen har jeg et pannebånd og votter som skal toves. Men sliter litt med vottene så kommer meg ikke vidre før jeg får hjelp fra noen strikkekyndige.



Ellers er det blitt vinter i Trondhiem. Ikke så verst når man kan sitte inne i varmen med kakao og tente stearinlys. Men liker ikke at det er så sinsykt glatt ute! Er jo bare 22 oktober jo.
Jaja skal komme meg i strikkingen igjen, ta noen rader før jeg steiker kjøttdeig til tacoen.

2 kommentarer:

  1. Øvelse gjør mester...Det er ikke mange årene siden jeg lærte meg å strikke og nå er det blitt min store lidenskap.

    Men det å strikke klut i så flott farge er jo ingen dårlig ide:)

    Ha en trivelig lørdag videre

    SvarSlett
  2. Så koselig med tente lys og strikketøy. :)
    Jeg har også strikket i kveld. Sokker til jenta mi på 3,5 år. Slike småting trengs stadig. :)

    SvarSlett