torsdag 7. oktober 2010

Jeg er en dårlig blogger..

Ja er  nok bare å innse det med en gang at jeg aldri blir noe god blogger. Er alt for sjeldent jeg gidder å oppdatere. Er egentlig bare sløvskap for jeg har tid til det.
Uansett her er noen bilder av junior. Han har fått seg gråtass.

 
Han er veldig stolt, å nå er det helt umulig å få han inn om dagene  nesten..skal helst bli trekt rundt på tunet på traktoren.

Lover å komme med et nytt innlegg om ikke så lenge..har begynt med en ny hobby. Jeg prøver å lære meg å strikke og hekkle. Jepp prøver å bli en god "husmor" hehe.

4 kommentarer:

  1. Så skjønn junior er og for en flott traktor.
    Så kjekt at du vil være med på min Give Away og at du vil følge meg videre.
    Det blir 2 lodd + du er med i trekningen blant følgerne mine.
    Lykke til!
    Og lykke til med strikking/hekling.
    Ønsker deg en nydelig søndag.
    Klem fra Mio

    SvarSlett
  2. Heisann!!!nydelig gutt som er glad i traktoren sin:)Tusen takk for hyggelige kommentarer inne hos meg,det setter jeg stor pris på!!Ha en flott søndag..Klem Linda:)

    SvarSlett
  3. Lykkelig er den som får seg traktor. Her i huset gjelder det både små og store gutter/menn:) Takker for at du er med i mitt store julekalenderlotteri. Ønsker deg en strålende høst og håper du kommer i gang med blogging. Det er nemelig en utrolig flott hobby:)

    SvarSlett
  4. Takk for hyggelige ord i min blogg.
    En flott kar du har her ja. Og traktor er jo kjempegøy...
    Ha en finfin tirsdag.

    SvarSlett