søndag 3. februar 2013

Januar

Tusen hjertelig takk for alle hilsener, kommentarer her, på facebook og forum rundt om. Takk for støtten :)
Fikk svaret mitt dagen etter sist innlegg. Uføretrygdet. Men fikk ikke ung ufør så holder på å skrive klage nå i samarbeid med legen min.
Viste jo at jeg ville bli uføretrygdet. Men selv om jeg viste det fikk jeg en stor nedtur etter på. Å er fortsatt vanskelig å si det høyt. Blir litt små kvalm da..
Så har blitt mye soving på dag tid når ungene har vært på skolen og barnehagen.
Så for å ha noe annet å tenke på strikker jeg en jakke til frøkena. Rille strikk og striper!! Masse tråder å feste gitt :)
Leser blader for å få inspirasjon og prøver å komme meg ut av døra. Begynner å gå seg til nå da.
Jeg meldte meg på en craft it forward hos Arvingen. Hun har en superfin blogg :)
Så mitt neste innlegg blir et craft it forward innlegg :)

Her er noen få bilder fra januar.


Frøkna har vært på slalåmkurs, junior har vært syk, lys fest i barnehagen, jente dag med frøkna med innlagt frisør besøk, strikking og kaffe :)

Da satser vi på at februar gir en liten opptur med mere energi og overskudd. Å litt krefter for å kjempe.

Silje

1 kommentar:

  1. Takk for koselig kommentar på bloggen min.
    Håper at det går bedre med deg.Forstår hva du mener når du sier at du blir litt små kvalm av ordet uføretrygdet,men når helsa skranter da må du tenke på deg og dine.

    SvarSlett