torsdag 6. oktober 2011

søm og design

Jeg holder for tiden på å tester ut hvor mye jeg klarer å jobb. Så dermed jobber jeg noen dager i uken på Stavne gård. Jeg er på noe som kalles arbeidstrening 3 dager i uken.
Jeg er på søm og design avdelingen. Der syr vi og produserer mye forskjellig. Jeg har akkurat had en runde med produktfotografering av endel av di tingene vi produserer og tenkte at dere skulle få se litt..
Har ikke fotografert klær i denne omgangen da.


Trykk på bilde for å se det større.

Må vel finne meg en cd å brenne ut bildene så jeg får levert den på jobb i morgen.
God helg litt på forskudd :)

Silje

1 kommentar:

  1. Dere lager MYE FINT altså! Kan tenke meg det er en fin måte å få testet ut kapasiteten på :)

    Takk for hyggelig hilsen i dag - jeg har hatt en fin dag, kaker og tapas i stuekroken er ikke så verst ♥♥

    SvarSlett