fredag 14. oktober 2011

ønske ønske

Tidlig ute i år jeg..for her er min ønskeliste til jul. Må nok håpe på besøk av julenissen da, for her i gården så får jeg og Bjørnar julegaver sammen stortsett. Men er vel lov å ønske er d ikke??


Fine armbånd og smykker, mac, kaspara forkle, fotoveske og symaskin er noen av di tingene jeg ønsker meg.

Men siden vi får gaver sammen blir det nok mere støvsuger, gavekort på obs bygg, nye madrasser/seng, bil, lampe til å henge over spisebordet, pc og et ok pc bord til å ha på stuen og sikkert endel ting som jeg ikke kommer på.
Jo selvfølgelig sånne ting som stretch laken, grytekluter, kaffe og andre forbruks ting.

Hva ønsker du/ deg?

God helg til dere som er innom her.
Klem

1 kommentar:

  1. Mange gode ideer her ser.Jeg har også mange mange ønsker allerede, i år er det del strikkebøker som står øverste:) Takker for at du tok turen innom meg og slengte deg med i mitt julekalenderlotteri:)

    SvarSlett