onsdag 17. november 2010

Ønskeliste

Ja her er da noen av mine ønsker til jul og bursdag...
Er vel noe i alle prisklasser her. Mac,ekstern hardisk,50 mm linse til kamra,kamrasnor,gavekort på klær,gavekort på Ikea,smykke med navn  på ungene og min kjære,mbt sko og strikketøypose.
Skulle aller helst ha ønsket meg god helse men det er det jo ingen som kan gi meg uansett så da orker jeg ikke ønske det.
Derimot så er mitt største ønske at vi får en koselig jul sammen, for første gang hjemme hos oss selv.

Photobucket 

Nå får jeg jo veldig få gaver bare meg da så blir nok med ønskene. Men er vel lov å drømme litt er det ikke?
Håper alle har en fin uke.

Silje

2 kommentarer:

  1. D e lov å drømme ja Silje:-) Kanskje du får nån av dine ønska oppfyllt. Julenissen e jo en luring:-)

    SvarSlett
  2. Håper nissen er snill mot deg i år, takk for at du vil være med på jule give awayen min :)

    SvarSlett