fredag 12. november 2010

Har lekt meg med lys

Har blitt innspirert av damene på hobbyboden som lager så fine stearinlys så måtte prøve jeg å. Er ikke ferdig enda skal sette på et pent bånd helt nederst på lyset. Å det siste jeg laget ble mye finere en det første lyset så tror øvelse gjør mester. :)

Hvist du trykker på bildet blir det større.

Ellers så klarte jeg å bli ferdige med vottene jeg strikket i farsdags gave til pappan min. Fikk sendt di i dag, så håper du kommer fram i morgen. Glemte jo selvsagt å ta bilde av dem da...men ble ikke helt fornøyd med tomlene så skal lage mindre tomler på neste par med votter tror jeg.

Håper alle får en fin helg. Vi skal på show med Sven Nordin i morgen og på julebord, så blir full rulle på oss.

Silje

4 kommentarer:

  1. Fine lys! Jeg liker også å pynte lys, har blitt noen kan man si. ;) Ha en fin lørdag.

    SvarSlett
  2. Fine lys! :)
    Har lagd lys sjøl i dag, også inspirert av "alle andre" i blogglandia. Et trivelig syssel! :)

    SvarSlett
  3. Flotte lys, dette har jeg lyst til å prøve selv! :)

    SvarSlett
  4. Sannt det var gøy å pynte lys ja? Ble helt bitt av basillen jeg.

    Blir artig å høre om pappaen din likte vottene.

    SvarSlett