tirsdag 21. mai 2013

Pinsehelg

Vi har had en nydelig pinsehelg hos Svigermor på Agdenes sammen med resten av familien til Bjørnar.
Noe av slekta dro på sykkeltur på søndag mens noen av oss ikke kan sykle pga en betennelse som ikke vil slippe akillisen og junior klarer ikke å sykle så langt enda så da holdt vi fortet hjemme.
På lørdag var vi i fjæra å grillet og koste oss. Så her kommer et bilder ras fra det.



Pølse og marshmallows grilling i nydelig vær.

Sånn egentlig skulle jeg vært hjemme i Kabelvåg i konfirmasjon til fadderbarnet mitt Emilie søndag 19 mai. Men det gikk ikke denne gangen.
Men pakke ordnet jeg å sendte.
Jeg bestilte et smykke til henne fra An-Magritt som har en nydelig fin blogg og lager nydelige smykker for hånd.
På smykket står det Emile på den lille platen og Live, Laugh, Love på den store platen.
I tillegg bestilte jeg en perm til henne fra Bookbinders design i Trondheim. Di har å en blogg.



Tror jeg ønsker meg en sånn perm jeg å :)

Nå skal jeg lage meg en kaffe og finne fram strikkingen å benke meg foran tv.
Ha en fin uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar