lørdag 5. mars 2011

Yttergangen

Yttergangen begynner å ta form. Mangler litt lister og litt småting. 
Bjørnar har delt av gangen så vi har fått en yttergang og et trapperom. Skyvedørsgarderoben var her når vi kjøpte og vi har valgt å beholde den. Men innredningen i den har vi kastet da den ikke passet med døråpningene. Di som bodde her før oss er litt mere glad i farger, mønster og figurer en vi er...så trengtes å males. Nytt gulv har Bjørnar å lagt. Fargen på veggen heter varm lin, er nesten litt grå lilla syntes jeg, veldig fin i allefall.
Her kommer et bilde ras av gangen. Først litt før bilder:

Den fine pusen ble malt over i sommer.



Her er veggen begynt å komme opp. Her var det sånn "ribbevegg" før. Tulipanene ble malt over for 1 år siden ca.


Sånn ser gangen ut nå. Skal få opp lister,en knaggrekke til,nøkkelskap og innredning i skyvedørsgarderoben.
Etter hvert skal døra inn til trapperommet byttes ut med en med vindu i.




Så går litt framover med opp pussingen vår. Selv om det er Bjørnar som må gjøre det meste da. Flink er han i allefall :)

Silje

2 kommentarer:

  1. Så flott gangen dere ble, jeg likte fargevalget deres :-) Ønsker deg en flott fastelavnsøndag .-)

    SvarSlett
  2. Hei!
    Så fin blogg du har! Legger meg til som følger, jeg...
    Koselig at du vil være med på Give away hos meg!
    Lykke til!

    Klem fra Lenemora

    SvarSlett