tirsdag 7. desember 2010

Når Oldemor blir 85 må det jo en gave til.

Jepp, Oldemora til ungene blir 85 år 17 desember og er ikke akkurat lett å få til gave til. Bildene av junior som ble tatt i barnehagen var kjemmpe fine. Men bildene som ble tatt av frøkena på skolen var heller dårlige. Uskarpe og et veldig påklistret smil. Så i dag har vi had en liten fotoshot av frøkena. Så da er det bare å få dem ut på papir..er jo nesten det som er vanskeligst...
Hun sliter litt med smilingen å påstår at hun ikke kan smile. Så ble noen bilder med grimaser også men ble bra til slutt da.

Håper alle har en fin førjulstid! Her skal det nå bakes sjokoladeruter etter inspirasjon fra God morgen Norge i går.

Silje

5 kommentarer:

  1. Nydelig jente du har :-)
    Ha en fin førjulstid!

    SvarSlett
  2. Hei Silje, du har vunnet giveaway hos meg :)
    Send meg ditt navn og adresse på toril@live.no
    Skal sende så snart jeg har dette.

    SvarSlett
  3. Så gøy at jeg vant Toril!! Nå ble jeg glad.

    SvarSlett
  4. Kanskje jubilanten hadde satt pris på en deilig fotbehandling eller en skuldermassasje? Da min farmor ble 80 fikk hun et gavekort som hun brukte på manikyr ;)

    Kanskje du har lyst å delta i blogglotteriet mitt tror det kan være noe der som kan passe på et barnerom eller som venninnegave ;)

    Ønsker deg en fin førjulstid
    mvh. Frk.Fjong

    SvarSlett