onsdag 5. juni 2013

På en-to-tre-ti

Altså det skulle vært gjort på 1-2-3 men ble mere 8-9-10
det å strikke denne Strandtunika fra Pickles til frøkena..
Strikket med Gjerstal bomull sport på pinne 4.


Siden jeg hadde et helt nøste lilla tilovers etter å ha strikket kjolen prøvde jeg meg på hekling.
Skulle hekle et hårband. Første forsøket endte i søppla. Andre forsøket ble bra men for lite til frøkena, så da håper jeg at alle gode ting er tre :)

Dette har neppe blitt ferdig ferdig har det ikke vært for at jeg har vært i Bergen på jentetur.
Vært å besøkt fine bekken damer som jeg ble kjent med i fjor på bekken rehabilitering.
Så ble herlige kvelder med slarving og strikking.
Nå er alle strikkepinnene mine tomme!!! Så må vel prøve å komme på noe å strikke.
Ha en fin Juni uke.

2 kommentarer:

  1. Så fin tunika du har laget til prinsessa di. Ho ser veldig fornøyd ut, så jeg forstår den ble positivt mottatt. Lykke til med å finne nytt prosjekt :-)

    SvarSlett
  2. Tomme strikkepinner - det er ikke hverdagskost her i huset. Flott tunika, tenker den blir mye brukt i sommer.

    SvarSlett