onsdag 15. mai 2013

Mai skjønn og mild?

Stille her inne som vanlig :)
Strikker litt, men det går sakte fremover. Strikker en tunika til frøkena etter et mønster fra Pickles.    Shoppet litt garn på Drops salget, nyter vårsolen og deilig kaffe har jeg å gjort..
Ja å så har jeg klart å funnet meg en akillisbetennelse. Skjønner ikke hvor jeg plukket opp den...så har blitt krykkeavhengig. Håper å kaste dem på 17 Mai. Men kjennes ut som di kanskje må brukes litt etter 17 Mai da. Men regner med at jeg snart bli bra igjen og kommet meg rundt som normalt.
Sånn utenom det har jeg fått bilder i posten. Jeg har bestilt Instagram bilder fra Origrami. Ser ut som polaroidbilder. Tok lang tid å få dem men helt klart verdt det :) Nå skal noen av dem få komme inn i en ramme fra Ikea.
Så hva passer vel bedre da en en liten collage med Instagram bilder?


1. Garnshopping, 2 strikking og kaffe på trappa i solen, 3 kaffe og blomster på trappa i sola, 4 årets første islatte, 5 tur til Steinvikholmen med masse slekt av Bjørnar og krykker,
6 Origrami bildene og rammen fra Ikea. Litt for mange bilder jeg hadde lyst til å ha med så må ha en ny utvelgelsesrunde.

Ha en fin fin 17 Mai og en fin Pinsehelg.
Å til mitt fadderbarn som skal konfirmere seg på søndag, håper du får en uforglemmelig dag Emilie.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar