lørdag 30. mars 2013

Påske

Har fått en etterlysning etter nytt innlegg på bloggen, så da får jeg vel gi lyd fra meg :)
Er i litt laber form for tiden så overskuddet er litt dårlig. Men håper overskuddet kommer med våren.
Har strikket litt da. Jakken til frøkena er ferdig og 2 luer er ferdige. Har i det siste strikket endel på et par pulsvarmere men får ikke mønstret til å bli pent så har rekket opp. Starter heller på et annet mønster :)

Jakken til frøkena. Strikket i Sandnes alpakka-ull. Etter et sandnesgarn mønster.


 Lue inspirert av FWSS sine luer. Oppskriften fant jeg på denne bloggen. Luen er strikket i tynn alpakka fra Dus tore alpakka.

 Siste prosjektet som ble ferdig er denne luen. Smurfeplutte-lue. Strikket i rester etter jakken til frøkena. Mønster funnet på denne bloggen her :)

Litt lesestoff innkjøpt under mammutsalget.

God Påske. Dette bildet representerer hva påsken inneholder her i år :)


God Påske!


2 kommentarer:

  1. Hei Silje
    Koselig med litt lyd fra deg! Kjenner godt til det du beskriver med manglende overskudd, slik har jeg også hatt det periodevis i vinter. Heldigvis virker det som om den kommende våren letter litt på tingene og tankene ;-)

    Så mange fine ting du har laget i det siste! Og koselige bilder!

    Ønsker deg fine påskedager videre!

    Klem fra Marthe

    SvarSlett
  2. Mye fint her, men aller best likte jeg jakka øverst! Striper og masse farger: nudelig!!
    Stilig lue med øreklaffer også, hm, sånn må jeg tenke på til neste vinter.
    Men det er jo så lenge til (ja vi later som det nå ;-))

    SvarSlett