tirsdag 13. november 2012

Produksjon

Jepp jeg prøver å få produsert litt både til julemessen jeg skal være med på og julegaver.
Går ikke så fort fremover men går fremover.
Så her kommer det litt bilder. Er instagram bilder denne gangen også dessverre  Må bli litt mere venn med det kameraet mitt igjen.

Lue til frøkena. Strikket i Drops Nepal og pinne 5. Mønster funnet på Facebook. 
Brukte mønstret med hjerte på denne da.



Samme garn og pinne her. Samme mønster som over bare byttet ut hjertene med hodeskaller.
Her har jeg gått ned en mønsterrapport og da passer den perfekt til min 3 åring.


Å enda en..Her har jeg fulgt oppskriften og da passer den både meg og frøkena mi på 8 år.


Brødposer,multiposer, oppbevaringposer... kjært-barn mange navn. Skal selges på julemessa.

Fylte filthjerter til julemessen. Er ferdig sydd igjen nå da.


Å så har jeg endel halvferdige ting liggende som jeg skal lage ferdig i morgen og en masse planer..

Så har litt å holde på med..nå skal jeg legge opp til et par votter som søstersen har fortalt at hun ønsker til sønnen i julegave :)

Silje

2 kommentarer:

  1. Så fine luer og de hjertene var jo flotte.

    SvarSlett
  2. Hei Silje
    Så flink du er til å strikke :) Super flotte luer!
    Lykke til med alt som skal klargjøres i tiden frem mot jul, det er en travel tid vi er inne i ;-)

    Klem Marthe

    SvarSlett