torsdag 17. november 2011

Selvportrett

Her prøver jeg å ta liver med ro. Har vært dårlig noen dager nå uten at vi helt vet hva det er. Store kropslige smerter og masse vann i kroppen er ikke godt. Har mange planer om ting jeg vil gjøre og lage men får ikke gjort noe om dagen. Men blir nok bra snart.
Siden formen er som den er deltar jeg denne gang på Øyeblikk.net sin konkuranse med et gammelt bilde.
Bildet er tatt første året jeg bodde i Trondhiem og gikk vk1 foto på Ringve vgs. Så bildet er ca 12 år gammelt, men det er noe med det bildet som jeg liker veldig godt.





Ha en fortreffelig dag 

6 kommentarer:

  1. Hei hei!
    Jeg deltar også på øyebliks utfordring denne måneden og måtte selvfølgelig inn å titte på ditt bidrag.

    Herlig bilde og ett veldig interessant perspektiv.

    Håper formen er bedre.

    klem

    SvarSlett
  2. Et kjempespennende fokus, og tøff vinkel! Flott lys også!

    Tusen takk for ditt bidrag!
    Hilsen fra Øyeblikkjentene

    SvarSlett
  3. Tøfft bilde...

    Lykke til i konkurransen...

    Britt.

    SvarSlett
  4. KULT! Lukke til i konkurransen, og eg håper forma tek seg raskt opp!

    SvarSlett
  5. Ikke rart du liker dette bildet, for det var både dramatikk og ro i det på samme tid. Kjenner til det der med en kropp som ikke lystrer, og håper du finner ut av det og får noen gode dager fremover.

    Lykke til i konkurransen fra Huldra. :)

    SvarSlett
  6. Du skulle så absolutt ha vunnet med dette flotte bildet. Spennende bilde!

    SvarSlett